0

Traži

Astra i Borovo d.o.o.

Zbog ažuriranja podataka i informacija na zvaničnom web shopu astra.ba trgovac zadržava pravo izmjene podataka i informacija te pravo otkazivanja narudžbi zbog eventualnih greški koje se mogu pojaviti uslijed ažuriranja. 

Korištenjem usluga putem web shopa kupac je saglasan sa pravom trgovca za otkazivanje/izmjene narudžbi.

Hvala unaprijed na razumijevanju.

Ovi uslovi kupovine definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavac) robe ponuđene na ovim stranicama je Astra i Borovo d.o.o. Sarajevo adresa Zelenih Beretki 11, 71000 Sarajevo , a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavcu. Sve cijene su izražene u KM i uključuju PDV.

Registracija

Kupac može ili ne mora biti registriran na astra.ba kako bi izvršio kupovinu. Prilikom registracije od Kupca se zahtjeva da se unese e-mail adresu i lozinku. Registracijom Kupac postaje član Astra&Borovo Loyalty Kluba i prihvata opće uslove kupovine.

Astra&Borovo Loyalty Klub

Svaki registrirani korisnik automatski postaje član Astra&Borovo Loyalty kluba. Astra&Borovo Loyalty Klub je klub registrovanih  korisnika kojima će Prodavac povremeno omogućavati kupovinu s posebnim popustima i po posebnim uslovima koje će za tu svrhu definirati. Članovi kluba sami snose troškove povrata paketa po narudžbi bez obzira na članstvo i registraciju.

Naručivanje

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u sedmici. Roba se naručuje isključivo elektronskim obrascem – košarica internet trgovine. Kupac može ili ne mora biti registriran na web stranici Prodavca kako bi izvršio narudžbu. Od kupca se međutim zahtjeva da unese kontakt podatke i adrese (vlastitu i dostavnu) kako bi se zaključio proces narudžbe. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, isporučit će one koje može, o čemu će pismenim putem obavijestiti Kupca u roku komuniciranom Kupcu nakon izvršene narudžbe.

Plaćanje

Naručene artikle sa ili bez troškova dostave, zavisno  od iznosa narudžbe, Kupac će Prodavcu platiti općom uplatnicom, pouzećem pri prijemu paketa kuriskoj službi, kreditnom karticom, na osnovi Kupčeve narudžbe. 

Naplata narudžbe vrši se tek nakon što je utvrđeno da su naručeni proizvodi raspoloživi u internet trgovini Prodavca.

Izjava o sigurnosti u slučaju plaćanja kreditnim karticama

Monri primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između Monri sistema i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Potvrda narudžbe

Po izvršenju narudžbe Kupac će primiti obavijest da je narudžba zaprimljena te da se provjerava raspoloživost naručenih artikala. Nakon obavljene provjere o raspoloživosti artikala Kupac će e-mailom biti obaviješten jesu li isti raspoloživi. Ukoliko je odabrao plaćanje virmanom u tom će e-mailu biti obaviješten da može izvršiti uplatu, dok će za plaćanje kreditnom karticom biti obaviješten da je transakcija (uplata) provedena.

Dostava robe

Dostava robe vrši se ekspresnom dostavom unutar 8 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Kupac ima pravo prilikom preuzimanja pošiljke odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavca, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavca kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac ne podigne pošiljku kod ExpressOne u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća Prodavcu.

Trošak dostave

Trošak dostave se ne naplaćuje ukoliko narudžba prelazi ili je jednak iznosu od 100,00 KM.

Trošak dostave od 10,00 KM  se plaća za dostavu narudžbe manje od 100,00 KM.

Povrat robe

Pravo na povrat narudžbe (jednostrani raskid Ugovora) imaju svi kupci Astra&Borovo web shopa na sve artikle. Bez obzira da li ste član Astra&Borovo Loyalty kluba ili ne troškove povrata robe snosite sami. Ukoliko odobrimo zahtjev, roba se vraća u roku od dva radna dana od odobrenja zahtjeva. Ako osoblje Astra&Borovo online shopa procijeni da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, izvršit ćemo povrat novca na  račun kupca. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena), morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 10,00 KM kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu, ukoliko koristite usluge kurirske pošte ExpressOne.

Artikal je potrebno vratiti u ispravnom stanju,a svaki rizik oštećenja ili propasti stvari nakon predaje kupcu snosi kupac u skladu sa zakonskim propisima.

Zamjena

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci Astra&Borovo web shopa na sve artikle. Bez obzira da li ste član Astra&Borovo Loyalty kluba ili ne troškove povrata robe snosite sami. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od prijema pošiljke. Zamjenu si dužan/na zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od prijema pošiljke. U e-mailu treba objasniti želite li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod se vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ako  se proizvod mijenja  za proizvod veće vrijednosti najprije treba uplatiti razliku na naš račun, a ako je manje vrijednosti mi ćemo novac se vraća na račun kupca.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u zakonskom roku. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na e-mail [email protected] s napomenom: REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br. Narudžbe). U slučaju reklamacije Kupac je dužan vratiti proizvod Prodavcu na navedenu adresu u roku dogovorenom s Prodavcem. Reklamacija će se smatrati valjanom ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uslovima za reklamaciju u skladu sa  Zakonom o obligacionim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača. Prodavac je dužan u roku od 8 dana od fizičkog  prijema artikla na adresu kupca dostaviti pisani odgovor vezano za reklamirani proizvod koji sadrži klasifikaciju rješenja (odobrena ili odbijena reklamacija)

Reklamacioni postupak  je jednostepen, a klasifikacija rješenja se potvrđuje i stručnim mišljenjem inspekcijskog tijela koji se dostavlja kupcu putem pošte.

Lični podaci

Zaštita privatnosti opisuje kako Astra i Borovo d.o.o. postupa s vašim ličnim podacima koje zaprimi tokom korištenja internet trgovine. Pod ličnim podacima smatraju se vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje Astra i Borovo d.o.o. sazna tokom vašeg korištenja astra.ba internet trgovine. Astra i Borovo d.o.o. se obvezuje da će vaše lične podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju Astra&Borovo internet trgovine, kako bi vam omogućila korištenje svih opcija koje one pružaju. Astra i Borovo d.o.o. će vaše lične podatke čuvati u tajnosti, te ih neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez vaše prethodne saglasnosti.

Elektronska komunikacija

Posjećivanjem stranica Astra&Borovo internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, saopštenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Izmjene uslova kupovine

Astra i Borovo doo zadržava pravo mijenjati i ažurirati ove uslove kupovine. Svaka izmjena Uslova kupovine biti će objavljena na stranicama astra.ba internet trgovine.

Back to Top